Sunday, February 28, 2010

Mõnna

Vihma tibutab, kõik sulab ning enamustest kohtadest ei saa üle tee minna, sest mingit s*tajärved ootavad teisel poole teed. Aga mulle meeldib! Eile sain ühe hea laulu; Dub FX - Love Me Or Not. Mõnus laul.
Eile ma jäin mingi 4 paiku magama, õigemini ma sundisin ennast magama, und ei olnud üldse. Eile kutsus veel Länsu Kuusallu, sry, Länsu;) Hea meelega oleks tulnud. Aga, hommikul oli uni juba hea, sügav uni ja kell üheksa hakkasid naabrikoerad lõugama. Kaks väiekst nähvitsat, sellised pisikesed valged terjerid. Ja nii iga kord, kui ma lähen Kakumäele lõugavad need s*tapead iga poole tunnise intervalli tagant. Õudne. Mul oli tunne,et lähen teisele korrusele, võtan püssi ja lasen need koerad maha. For real. Aga sain mingi 12-ni magada, vahelduva eduga.
Minu minivaheaeg sai läbi. Homme kooli. Ausalt öeldes tahaks isegi minna juba, suhteliselt igav oli tegelikult.
Ah jaa, peab ära mainima, et mingi mees jälitas mind täna. Sõitsin 21B-ga Balti jaama, istusin aknapoolsel pingil, mingi tüüp tuli peale, seisis mu ette naeratas ja hakkas midagi rääkima. Mul olid klapid kahjuks peas ja kuna olin uimane ei jõudnud reageerida a neid ära võtta, seega ma ei tea, mida ta mulle ütles. Aga pärast oma lause jäi ta mind jõllama, seisis natukene ja istus mu taha. No okei, mõtlesin, et eksis ehk inimesega. Aga ei, järsku tundsin sooja hingeõhku enda kuklas. No mida v*ttu, se tüüp oli minust 10cm eemal ja ma ei tea...Ta nuusutas mu juukseid???? Ma ei tea, kohutavalt kõle ja ebamugav oli. Õnneks ma lksin juba järgmises maha. Tõusin suht kohe püsti ja läksin ukse poole. Hr. Ahistaja jäi oma kohale istuma. Ohkasin kergendatult ja läksin bussi pealt maha. Haha, arvasin, et ta ei tule järgi, s*ttagi. Ta tuli ka bussilt maha ja hoidis minuga 10 meetrist vahet ja vaatas mulle otsa, kui ma taha vaatasin. Päris hirmus oli. Läksin ruttu üle tee, ta tuli järgi. Jõudes peatusesse, vaatasin ma uuesti taha, aga see tüüp oli kadunud. Nagu wha'? Aga väga tore, et ta minema haihtus. Damn, mis peab mingi pipragaasi hakkama kaasas kandma? Hopefully not!

Täna on pool kaheksa õhtul maraton. Vaadake kõik kindlasti:)

Tsauka!

No comments:

Post a Comment