Tuesday, February 9, 2010

Blue October- Hate me ( Ei saanud kahjuks videot üles panna)

Hate me so you can finally see whats good for you

See rida laulust jääb kuidagi kõlama. Kui hakata mõtlema, kas ma olen kedagi kogu hingest vihanud, siis ma võin öelda, et ei ole. Ma olen olnud kohutavalt vihane kellegi peale, sõimanud läbi või lihtsalt hoidnud kõike endas ja olnud vihane selle isiksuse teadmata. Isegi, kui ma olen öelnud, et "Oh, ma vihkan teda, ta on kohutavalt nõme inimene" , siis ma ei mõtle seda kunagi tõsiselt. On inimesi, keda ma lihtsalt ei salli või ei salli väga, aga, et vihata kedagi... Võib-olla olen ma liiga andestav inimene? Kas ma tõesti andestan kõike liiga kergesti. Kuidas see lause oligi... Loll andestab ja unustab, tark andestab ja jätab meelde. Sõnastus on väheke vale, aga põhimõte jääb samaks. Ma olen nii paljudele andestanud, kes on mulle haiget teinud, samas nendega edasi suheldes pärast mingit perioodi. Aga, ega ma enam ei julgeks neid usaldada. Aga, miks ma olen haiget saanud, äkk isellepärast ,et ma olen liiga naiivne ja usaldan paljusid? Heh, viime kokku naiivse usaldamise ja kerge andestamise, mis siit saab? Ühe suure köki-möki. Äkki peaks nüüd kätte võtma ja sulguma endasse, et inimesed ei saaks haiget teha ja siis ei andestaks enam kellelegi? LOLLUS. Olen jah ühe ja sama s*ta sisse kaks korda astunud...Rohkemgi veel. Õpitakse oma vigadest. Pole neid piisavalt teinud jah, et aru saada? Vist mitte. ;)

Mis siis ikka. Õhtul arsti juurde. Vaatan ,kui kõver mu selg on ja tatsan siis koju. Ema-isa lähevad õhtul kinno. Jeeeiii!!! Saabki kodus olla ilma nendeta, aga ka mitte täitsa üksi:)

Tavaiks, ma lippan nüüd, tsauu!

No comments:

Post a Comment