Monday, February 15, 2010

5 nädalat veel

Järjekordne esmaspäev. Väga mõnus päev oli. Tuju on lihtsalt nii hea üle pika aja, nagu tõsiselt hea, mitte et, "jah, ma teen näo, et tuju hea" või sunnin enda tuju heaks.


Minu kõrval on Raffaello kommikarp, mille Tibu kinkis...aga Kurjam, süda on terve päev paha olnud...pärast šokolaadi, mille ma koolis ära sõin. Peaks sooja toitu sööma. Jah, peaks üldse rohkem sööma. Kui keegi arvab, et ma olen igelt rahul, et ma olen nii peenike, siis noh... Ma ei saa kurta, parem kui ülekaaluline, samas, ega väga ilus ka ei ole hullult peenike olla. Peaks endale kõhu - ja seljalihaseid juurde treenima, äkki näeks tsipagi "suurem" välja. Oh jah. Ning peaks mainima seda ka, et ega ma ei näljuta ennast or smth. Lihtsalt väga kiire ainevahetus + trennid. Vahel on jah nii, et ei julge kaalule astuda, kartes näha, mis number sealt vastu vahib. Hetkel on see nr... Võiks olla parem. Aga, mis pagana teema:P Sööks hea meelega suure Macburgeri ära ja sööks 10 kg friikaid ketšupiga ära ja jooks fantat peale.



Mis siis veel... MA TAHAN KEVADET!!! Palun, palun, palun mulle ja kõigile teistele üks ilus soe kevad ja sinna otsa üks suurepärane soe ja ilus suvi(A)

Aga, mis seal siis ikka. Hopefully leian midagi sooja süüa ja ravin oma kerget köhakest edasi.

Ciao! =)







No comments:

Post a Comment