Sunday, February 7, 2010

Nostalgia

Hakkasin eile õhtul oma sahtleid ja kappe koristama. Leidsin igasugust pahna, mille olemasolu ma üldse ei mäletanudki. Vajaliku "pahna" jätsin alles, kõik muu viskasin ära. Hommikul jätkasin oma tegevust, koristasin kappi, kus on mu kooliasjad. Ei usu, et sealt võis saada palju vanapaberit. Leidsin ka mapi, mille vahel on kõik kaardid, mis mulle on kunagi kingitud. Lugesin nad kõik läbi. Huvitav, et ma mäletasin täpselt igat hetke, kui ma mingi kaardi kelleltki sain. Hämmastav... Seal oli nii sõbrapäeva, sünnipäeva, uue aasta ja jõulu kaardid. Selle hunniku seast leidsin ka oma ristiema kingitud kaardi minu sünnipäevaks 2003. aastal. Mis ma olin siis... 11-aastaseks sain. Palju oli kaarte oli sinult, Triin. Ühe peal oli joonistatud Kendži, väga hästi joonistatud peab mainima, mis sa olid siis...13 ja ütled, et ei oska joonistada. Teise kaardi peal oli joonistatud need hullused, mis meid hullutasid 7. klassis, if you know what I mean, Triin;)
Eile ma uhkustasin, et jään hästi magama, aga damn, igal nv ärkan kell pool 9, sest ema sagib koridoris ringi. Jama, tahaks kas või üks nv magada ennast välja. Aga, mis seal siis ikka, lähen ja olen kasulik edasi.
Tšauu:)

No comments:

Post a Comment