Saturday, February 6, 2010

Optimist näeb sõõrikut, pessimist näeb auku.

Järjekordne nädalavahetus on. Tänane päev läks ruttu, koristasin, käisin poes, kutsudega õues ning siis niisama olin kodus. Loodan, et homne päev tuleb mõnus, tore, lahe jne. Reede oli kuidagi uimane, ma imestan, et me seal Buldogis magama ei jäänud. Ja ka seda ma imestan, et ma jään viimasel ajal nii hästi ja kiiresti magama. Varem läks mul mingi pool tundi aega enne, kui magama sain. Nüüd võtab see ainult mingi 5-10 mintsa. Super. Neljapäeval nt läksin üldse kell 9 magama ja jäingi kohe tuttu. Maksimaalne!

Unenägudeseletaja on huvitav asi, vahel uurin netist, mida miski võis tähendada, mida unes nägin. Neid neti asju muidugi ei tasu uskuda, aga tahaks väga, et keegi tuttavatest oskaks unenägusid seletada. Teemast natukene kõrvale, aga mu üks kauge tuttav oskab tähtkujusid väga hästi tõlgendada ja öelda, kes kellega sobib ja iseloomuomadused ja särgidvärgid. Lahe, ta on juba hästi pikalt seda uurinud ja sellega tegelinud. Aga tagasi une ja unenägude juurde. Minu parimal sõbrannal on voodi kohal unenägudepüüdja. Päris mitu aastat mainisin ,et tahaks ka endale, ning 2009. aasta jõuludel saingi, jeei! Kui keegi ei tea, mis on unenägudepüüdja siis seletan. Pmts, see näeb välja nii nagu pildil( kuigi neid on väga erinevaid). Ja see peaks halbu unenägusid eemale peletama ja head nö endasse imama. Ei oska öelda, palju ma sellesse usun, aga, siiski mõnus,et selline asi pea kohal ripub. Kõik on ju kinni mõtlemises, aga ega ma viimasel ajal ei näegi mingeid halb unenägusid või siis väga väga harva. Aga vot. Mis siis unest veel. Väiksena nägin ma väga tihti õudusunenägusid, kas keegi ajas taga või ma ei saanud tuld toas põlema panna jne. Mul oli enda lapsepõlve õudusunenägu, aga seda on kohutavalt raske seletada. Väga tihti nägin ma ka seda unes, et olin oma vanas kodukohas( Hiiul) ning üritasin Mustamäele pääseda, aga ei saanud. Need unenäod kestsid mul mingi 4 aastat. 12-aastaselt läksin esimest kroda üle pika aja vana kodu juurde ja oma üllatuseks ei näe ma enam neid unenägusid. What a suprise! Väga tihti näen ma unes seda, et ma lendan, keegi rääkis, et pidi olema suht harv, et inimesed lendamist näevad, ei oska kommenteerida. Aga vapustav tunne on küll, kui unes lendamist näen. Naljapärast sisestasin EKI-sse sõna uni, ning sain seletuse : uni- perioodiline füsioloogiline puhkeseisund, mille ajal organismi aktiivne seos keskkonnaga on katkenud. Huvitav on see, et mõned unenäod tunduvad väga reaalsed ja hommikul ärgates on esimesed hetked ähmased, sest hakkab kohale jõudma, et magasid. Mõnd on aga lihtsalt nii nagu on, ning hommikul pole neist sooja ega külma. Huuh... uni tekib selle uinamuina jutu peale. Tahaks minna vara magama täna, aga pool üks hakkab Family Guy, tahaks näha seda, eks näis, kas viitsin ennast ärkvel hoida. Aga, magage kõik kindlasti vähemalt 8 tundi ja ärge ülemagage, see ei ole ka hea. Don't drink coffee and energy drinks in the evening! :D
Aga tahaks küll kohviii, aga, ma pean oma lubadust siiani, Sillu, et ma joon ainult ühe tassi kohvi päevas, kui sedagi;) Ning energiajooke joon ka väga harva.
Aga nautige tänast ööd siis ja pange näiteks krja oma unenäod kohe pärast ärkamist, muidu unustate ära, pärast äkki leiate mõne korraliku unenägudeseletaja ja saate uurida asja:D
Head ööd kõigile!!! :* (S)

No comments:

Post a Comment