Thursday, February 4, 2010

Huvitav

Kas mõningatele inimestele pakub mõnu või tõstab nende ego, kui nad kellegi p*rse saadavad? Hästi armas, kui keegi ütleb kellelegi teisele "Mine p*rse!" kui konkreetset põhjust ei ole olnud. Näiteks, on mingi vaidlus, ning üks osapool ei oska enam mingeid omapoolseid argumente tuua ja ütleb teisele "Ah mine p*rse!" Kas tal hakkab sellest parem? Ei tea, peaks küsima. Või siis, öelda kellegi kohta "s*tt". Oled kõva mees, midagi targemat ei suuda suust välja öelda, kui roppu. Tunnistan ausalt üles, et ka mina ropendan vahel, aga tavaliselt siis, kui mul kops üle maksa läheb, siis ka püan teha seda nii, et võimalikult vähesed kuuleksid. Tänapäeval on ju, iga teise sõna tagant on t***, v***, või p***. Hästi kena on kuulata, kuidas mingi 14-aastane neiku ropendab nagu madrus. Tuues näiteks mu tuttav, kellega on mul vahel head suhted vahel natukene halvemad. Kui teda on kas või kuidagi solvatud, on tema esimene reaktsioon sellele isikule, kas "Mine p*rse, v*ttu" või mingi muu pehme pime koht, või siis sõimab värdjaks või s*taks. Ka mulle on ta nii öelnud. Tol hetkel ei oska esimese laksuga midagi öelda, ega pole mõtetki, kohe, kui küsid, mis sul viga on, saadab ta su uuesti kuhugi ilusasse kohta või mõtleb uue hüüdnime sulle välja. Mis teha, poisil on veel PUBERTEET( ta saab homme 18, palju õnne sulle!) Tegelikult, mulle väga ei meeldi, kui mulle öeldakse, pube... See oleks nagu natukene solvav, ca, sul on tujud, sul ei ole veel mõistus koju tulnud, mine arene jne. Jah, mul on tõesti veel mingil määral puberteet, mõningatest asjadest on seda näha. aga siiski väga ei meeldi, kui öeldakse, et olen pube. (A)

Aga kell on juba natukene palju, peab veel kosmeetikusse jõudma:D
Olge tublid ja juba homme on reede! :D
Tsau!

No comments:

Post a Comment