Thursday, March 4, 2010

Kannatus saab lõpuks lihtsalt otsa

Ma ei salli silmakirjalikke inimesi... Muidugi igas ühes on natukenegi silmakirjalikkust, sinna ei saa parata. Aga mulle ei mahu pähe, kuidas võib seda silmakirjalikkust, valet ja reetmist nii palju olla. Jutt käib ühest inimesest, kes vist tahab tulevikuks kõik suhted endal ära rikkuda. Läheb ühega välja räägib teisest p*ska kokku, siis saab selle teisega kokku ja räägib temale esimese kohta crappi kokku. Ta on välja rääkinud isegi oma parimasõbranna saladusi välja rääkinud, ning mustab kõiki järjest. Ta mustab absoluutselt kõiki oma klassikaaslasi. Mulle ei mahu lihtsalt pähe. ISe käitub tundide ajal ülbelt, möliseb ning, ku ikeegi teine on mõnel päeval halvemas tujus ja möliseb õpetaja, siis tema sõimab näo täis ja ütleb, et, mida sa paugud üle klassi, pinda käib. + veel see, et ta vihkab mind suhteliselt mõttetu asja pärast...ja alles REEDEL palus ta mul endaga kokku saada. Lahe sõbrannatsema käib eksju. Aga vot, ma olen talle neid tujusid juba sada korda andeks andnud, aga enam ma ei viitsi. Las ta olla vihane mu peale, rikub enda närve, mitte minu omi ju, nii et, lasku käia. Ise teab, mis teeb. Aga sellega võib ta arvestada, et minu poolt ta tuge ja abi enam ei saa ja kõik.

Aga millestki heast ka. See muidugi ei ole hea, et lund sajab jälle. Võiks hakata sulama jälle:) See oleks hea. Ning kõigest 2 nädalat veel vaheajani. Loodetavasti siis vähemalt vaheaja vältel sulab suurem osa ära.
Aga kokkuvõtvalt oli täna hea koolipäev. Kõigest 4 tundi ning homme on ka 4 tundi. Mõnsu lebotamine käib. ;)

Aga olge tublid siis ikka, Tsao;)

No comments:

Post a Comment