Thursday, February 25, 2010

Täitsa nagu vaheaeg

Mõnus pikk uni kella poole kaheteistkümneni, tassike teed ja võikud ning superilus ilm. Minu minivaheaeg möödub täitsa kenasti. Samal ajal ,kui teie olete koolis võin mina iga hetk minna külmiku juurde ja võtta süüa või minna voodisse vedelema. Okei, ei mõnita. Kuigi siiski peaks endale tegevust ka leidma, muidu ma võin igavusest täitsa totuks kätte ära minna.
Eile avatastasin enda jaoks sudokud ^^. Varem mulle sudokud üldse ei meeldinud, kuna ma ei osanud neid kunagi kudiagi lahendada. Noh, eile läksid kõik 3 ka aia taha. Aga ma otsustasin, et ostan endale sudokuraamatu, et ema saaks ka ikka lahendada, muidu sodin tema sudokuraamatukese ära(A)
Selg on juba 3 viimased päeva vastikult valutanud ( selja ala osa paremalt poolt, kuni pmts põlveni välja) Jeei:)
Olge tublid ja ärge kakelge, ning jätame draamad nüüdsest selle aasta lõpuni ära=)

Tsau!

No comments:

Post a Comment