Saturday, February 20, 2010

Midagi eilsest ja niisama

Kool oli nii nagu ta oli. Tuju õnneks oli väga hea eile. Käisin trennis, mingi pooleks tunniks, sealt koju, kolmveerand seitse Maximasse ja siis Kilu sünnipäevale.
Alguses oli meid vähe, 5 inimest. Mina, Kilu, Kaarel, Sillu ja Maarek ( oli vist). Hiljem tuli Erko, siis tiksus juurde veel inimesi. Hästi tore, et nendeks olid alguses ainult noormehed eks. Aga lõpuks tulid kohale Länsu ja Maris, ning Maili ja lõpus tuli ka Triinu. ( Vabandan ette ära, kui olen kellegi nime valesti kirjutanud). Kohe peo alguses suutsin ma endale purgi Gini peale ajada, aga noh, parem Gin, kui miski muu soki peal, you know what I mean;) Väga meeldiv õhtu oli ja tuju teeb heaks, et ma suutsin ka ühel inimesel tuju paremaks muuta ning moraalset tuge pakkuda. See ei olnud tegelikult esimene kord, kui inimene räägib mulle miskit isiklikku ja hiljem küsib :" Kuidas sa seda suudad, kuidas sa suudad välja kuulata ja jääda nii optimistlikuks ja pakkuda tuge?". Ma ei tea. Ma olen alati suutnud. Alati olen suutnud aidata teistel nende probleemidega, samas, enda omadega jänni jäädes. Aga ei räägi kurval teemal. Aga tõsiselt tore seltskond oli(Y).
Pmts kuu aega tagasi oli Klausi ja Erko sünnipeäva pidamine, kus ma jõin suhteliselt palju ja segamini. Eilsega võrreldes oli too kord leebe olnud. Aga thank god, et mul pohmelli ei olnud. Arvestades, et alguses läks alla Gin, siis Nipernaadi koks, vahepeal õlu(Presidendi ja Rocki segu) , siis viski, erinevad veinid ja lõouks veel viina koks ( alguses kokaga hiljem mahlaga) + veel piip, mida ma ei ole üliii ammu teinud. Noh, koju jõudsin kell 2, vajusin magama ära ning ärkasin kell 9 hommikul, wohoo, jälle. Suutsin tukkuda üheteistkümneni. Alguses kartsin, et kui tõusen üles, et mul hakkab pea valutama või tuleb sõber wc-ptoo külastada. Aga ei, mul ei tulnud pohmakat. What a lucky day:) Laura, kadesta mind(A)

Arvatavasti lähen veel sellel õppeaastal TTÜsse keemia ja mata kursustele. Loodan, et saan hakkama ning siis arvatavasti ka järgmisel aastal võtan keemia täiendõppe ja arvatavasti siis ka mata oma. Peaks hakkama jälle inglisekeelseid raamatuid lugema, et täiendada oma sõnavara. Üldse oleks võinud minna reaali, kuna ma olen vägagi võimeline aru saama matast, keemiast ja natukene ka füüsikast. Vähemalt põhikoolis oli mul mata ja keemia nelja ja viie vahel. Aga, eks ma hakkan siis pingutama ja loodan, et järgmise õa suveks on tulemused head.

Aga enamus teist näen ma täna õhtul:)

Tsauka

No comments:

Post a Comment