Tuesday, January 26, 2010

Ühest probleemist sai kaks? Njah, vist küll... Ma olen hetkel mõningate inimeste pärast mures, kaks seda ei tea ja üks vb teab. Oeh... Nagu mu loomuses ikka tahaks kohe mängida seda super herot, kes kõik korda ajab, aga ei, Marika, see kord jätad vahele, vähemalt praegu.
Homme pidime minema suusatama, aga õues on nii külm, et ma jätan vahele. Ei taha väga haigeks jääda.
Nägin täna väga imelikku und. Nägin oma unes välku ja müristamist, väga reaalne uni oli.
Olin siis oma toas Kaarliga(oli öö) ja järksu oli väga väga vali müristamine, terve tuba oli välgust täiesti valge. Ma ehmusin täiega jooksin akna juurde. Kõige naljakam oli see,et kui ma akna juurde läksin, olime me Õismäel mitte Mustakal. Esimesel korrusel korter. Jooksin kisades telefoni juurde, et maja põleb. Ema-isa ütlesid,et rahune maha, kõik on korras. Vaatasin uuesti aknast välja ja ei põlenudki enam. Olime jälle Mustamäel. Huvitav ,et välk oli läinud, aga tuppa paistis valgus, mis muutis toa täiesti valgeks, nagu oleks keegi prožektoriga tuppa lasknud. Kardinad lehvisid, sest tuppa puhus tuul ei kusagilt. Pmts...Oli jube hirm, aga suutsin magama jääda, sest Kaarel oli kõrval. Vot, selline uni siis.
Siin kohal mainiks ära, et ma olen alati müristamist kartnud, mulle lhitsalt ei meeldi väga valjud hääled. Nt, kui tehakse remonti ja puuritakse,, tekib mul kananahk. Vali muusika ei häiri, väga harva ainult.
Aga rääkdies välgust ja müristamisest. See suvi, kui ma olin Kurgjärvel(spordilaager), oli meil üks päev jube vihm, välk ja müristas. See mürin liikus aina kämpingute poole. Mõtlesime,et tõmbaks kõik elektrilised asjad voolust välja. Seda me tegimegi, aga üks tüdruk ütles,et, mis te põete, ega me surma ei saa. Aga just siis, kui me kõik välja lülitasime, käis selline pauk ja müristamine, et, kui mul oleks olnud mõni loomulikhäda, siis oleks ma vist püksid täis teinud. Kogu kämping vappus sekundiks ja kõik oli korraks palju valgem, kui muidu. Jube tunne oli. Ma olen terve elu kartnud, et äike lööb kuhugi sisse, õnneks meile ei löönud, aga see oli täpselt meie kohal.

Aga, mis seal siis ikka, elus ja terve:D

Tsau;)

No comments:

Post a Comment