Friday, January 22, 2010

Juba jälle reede

Jube väsimus on. Terve päev nagu läbi une kõndinud. ja homme pean ma kell pool seitse ärkama, sest ma sõidan Narva, jee-jee... See nv ei saa üldse välja puhata.
Täna siis mõned meenutavad vana aega, teised saavad oma sõpradega kokku. Mina passin täiesti üksi kodus( koerad ei loe). Jääbki aega enda jaoks. Võib-olla õpin, loen, panen asjad homseks kokku. Reede õhtul on muidugi tore õppida ka, aga aega tasub sisustada.
Täna paistis matemaatika tunni ajal päike klassi, selline kevade tunne tuli peale. Tegelikult kevad on vahel parem, kui suvi, eriti mai kuu, kui ilmad on juba hästi soojad. Mõnus ootuste aeg, klassi paistab päike, õues on muru juba rohelinem, linnud lendavad, ning peast käib läbi "Varsti on juba juuni kuu, on suvi, juba varsti...". See on mõnus. Samas, vahel on mõtlen, et las aega läheb nagu ta läheb. Viimasel ajal nkn minu arust aeg lendab, et ise ka ei pane tähele. Alles oli september ju. Alles istusime perega laua taga ja sõime jõulusööki. Jaa-jaa...
Pea on terve päev kergelt valutanud, variant 1) Ma olen trenniga natukene ülepingutanud, 2) mul on vedeliku puudus, 3) ma ei tea, mis mu peal viga on.
Tehke kõik oma reede hästi huvitavaks ja magage homme hommikul kaua:D
Ah jaa. lauoäeval jõuan mingi 20:00 paiku Narvast tagasi, lähen Kakumäele ja hakkan Anneliisil aitama tal ta õe tuppa kolida. Eks näis, kas ma poole kolimise pealt vajun kuhugi magama ära või mitte;)

Tsauka:)

No comments:

Post a Comment