Wednesday, January 6, 2010

No nii no nii no nii!

Varsti on kool, aga mul on nii suva, sest tuju on nii hea.
Hommik oli mul täna kiire. Olin Kakumäel ja pidin hommikul üles ärkama kell 9:00, et jõuda 10:16 bussi peale. Aga ei, ma panin äratuse kinni j ärkasin alles kell 10:09...Kuna mul oli kosmeetik kell 11:30, mis asub Mustamäel, siis ma hüppasin püsti, panin riidesse, vaatasin uue bussi aja ja jooksin kodunt(tegelikult Anneliisi juurest) välja nagu mingi tuulispask. Muidugi ei jõudnud ma ei süüa, ega juua, ega pesta ennast. Sumpasin läbi lume bussipeatusesse, tulin 21 pealt Lilles maha ja läksin Ülase peatusesse, õnneks tuli troll nr 9 pmts kohe. Jõudsin isegi kodust läbi käia, võtsin saiaviilu, jõin mahla peale ja jooksin kosmeetikusse. Jõudsin õigeks ajaks.
Jõudsin koju nii umbes natukene enne ühte, kella kaheks tuli Kaarel minu juurde. Käisin täna veel apteegis mingit puhastus asja ostmas, et puhastada kõrva, sest ma tegin ühe kõrvaaugu juurde. Siis veel Prismas ja sealt koju. Mängisime pokkerit ja olime niisama mõnusad ja lahedad:D
Selg on eilsest piparkoogi tegemsiest rämedalt valus:S Aga elab üle.
Olge mõnusad ja nautige veel vaheaega! :)

No comments:

Post a Comment