Sunday, January 24, 2010

Käisin siis eile Narvas. Tulime 4. seitsme võistkonna seast. Päris tublid olime, endaga jäin küll rahule. Hommikul pidime väljuma pool kaheksa, aga ühe tüübi pärast sõitsime hoopis pool tundi hiljem välja. Ei, hästi läheb. Õnneks jõudsime õigel ajal kohale. tagasi jõudsime kolmveerand üheksa, sealt läksin koju ja isa viis Kakumäele. Seal aitasin kolm tundi Anneliisil ta õue tuppa kolida. Lõpuks olime ikka väga väsinud. Poole ühe paiku vajusin korraks voodisse ja magasin 2 tunnikest, Anneliis sõnumineeris seal nii kaua. Pool kolm ärkasin üles, silmad olid punased nagu joodikul, meik oli näos ja teksad ja pusa seljas. Kuna 3. korruselt ei viitsinud alla minnu vahetasin lihtsalt riided ära ja vajusin uuesti magama. Hea uni oli;)
Aga rääkides veel võistlustest. Mul on ikka päris ära rikutud närvisüsteem või ma lihtsalt olen liiga temperamente ja ei suuda ennast talitseda. Jah, läksin päris mitu korda närvi seal, eks piinlik oli ka. ise 17 ja käitun nagu mingi 13-aastane pube. Ei, hästi läheb. Aga, ma ise avastasin ,et ma olen palju rahulikum inimene, kui ma ei käi trennis. Kad tõesti minna trennist ära selle hea nimel, et olla rahulik jne, või üritada oma närvisüsteem nö korda saada? Ei tea, vast kannatan 12. klassi lõpuni.
Ma olin nii kohutavalt pettunud, et ma ei saanud reedel minna Liisa juurde ja ka, et ei saanud minna Buldogi eile. Njaa...pole minu teha, kui mu tuba okupeeritakse kahe Lätlase poolt. Aga jah.
Ma olen nii õudselt väsinud, aga peaks veel tsipakene seljaharjutusi tegema, mida ma kohe üldse ei viitsi teha.

Kannatage veel see paar päeva külma ära, varsti läheb soojemaks:)
Tsau!

No comments:

Post a Comment