Monday, January 11, 2010

Ei, hästi läheb... :D

Esimene koolipäev siis see aasta. Mõtlesin eile magama minna kell 10, mõnus uni oli ka + väheke šwipsis olek... Natukene enne kümmet hakkasin magama jääma, kui plaksti, ärkasin üles... Olin veel voodis kaheteistkümneni, siis tegin endale kaks röstisaia ja võtsin jogurti, sõin need ära ja läksin tagasi voodisse. Uuesti ärkasin kell pool 3, sest janu oli, isa vaatas ikka veel telekat, wtf nagu? Olgu, jõin oma vee ära, läksin tagasi voodisse. Enne seda mõtlesin,et võiks nina nuusata. Nuuskasin, õrnalt ja laksti, pimedas toas oli näha, kuidas valge salvrätik muutub tumedaks. Läksin toast välja hoides salvrätikut nina alla; nagu oleks keegi kraanist vett lasknud. Rebisin endale paberrätikuid, tegin need jääkülma veega märjaks, ühe tüki toppisin ninna ja teise laotasin ninale. Istusin nii 5 minutit vannitoas kraanikausi kohal. Õnneks läks veritsemine ruttu üle, fiuh, ja vererõhk ei hakanud ka pähe. Läksin tagasi voodisse ja jäin LÕPUKS magama. Hommikul sain väga kenasti üles, üllatus üllatus. Tunne oli, nagu oleks 12 tundi magada saanud. Koolis lõi väsimus pärast teist tundi pähe. Koolipäeva lõpuks olin ma uimane ja väsinud ja naersin kõige peale. Pärast kool isain Kaarliga kokku, käisime poes ja läksime minu juurde. Totulotukas oled, et öösel ei maganud. Pmts, natukene enne kella nelja otsustas Kaarel, et minu voodi on väga hea ja soe ning mina kõlban väga hästi kaisukaruks(A) Aga läksime siiski õue.
Tegin oma inka ära ja peaks raamatut lugema,hetkel veel ei viitsi, aga õhtul kindlasti ja peaks varem magama minema, muidu ma homme täitsa laip;)

No comments:

Post a Comment