Friday, January 8, 2010

Tough night, huh? No shit!

Eile oli suhteliselt rahulik päev... Samas, kuidas võtta. Eile oli nii väsitav päev tegelikult, olin unine, uimane ja nõrkus oli. Ajal, millal me kutsudega jalutasime tekkis mul suur tahtmine minna linna...Aga võta näpust, keegi ei saanud tulla... Oleks sinu kutsunud Länsu, aga ma tean ,et tihti sa ei viitsi pikki jalutuskäike teha(A). Aga õhtul lugesin natukene, olin arvutis ja vaatas isaga telekat. Hull uni oli ja keha valutas imelikult. Hmmm... Läksin pesema ca kell 00:15. Läksin voodisse, kohutavalt külm oli. Tõin kraadiklaasi ja mõõtsin palavikku. Näitas 37,0. Okei, ei ole nii hull. Magama ma ei suutnud jääda enne kella nelja hommikul. Õigemini, ma tukkusin ja nägin hullult palju unenägusid, aga rämedalt külm oli. Umbes kell neli ma mõtlesin uuesti palavikku mõõta. Ja oi! Palavik oli tõusnud 37,7 peale. Positiivne. Ma vihkan seda tunne, kui oled haige, silmad valutavad, higistad külma higi ja teki all on kohutavalt palav, aga kui võtta tekk pealt ära on kohutavalt külm. Pidin kogu aeg patja keerama, sest see muutus väga kuumaks. Aga, kuidagi ma suutsin magama jääda. Magasin üheksani, kuni mingi idioot 5. korruselt hakkas haamriga taguma. ma ei tea, mida ta seal tagus, aga ta tagus kella kaheteistkümneni... No what the hell? Kuidas inimesed haamriga naelu seina, põrandasse, mööblisse jne löövad? Nael läheb paari löögiga sisse ja, mis ta tagus neid naelu igale poole või ja minut aega järjest, väike paus ja jälle minut aega tagumist. Ma ei tea, taoks talle selle haamriga talle mõistuse pähe! Kurat küll, jah, ma olen vihane, ma üritan vaheaja vimastel päevadel magada hommikuti, aga ei ,ta taob hommikuti. Ps, see ei ole esimene hommik, kus ta taob, lihtsalt täna viskas mul see tõsiselt üle. Mul ol iisegi mõte minna ta ukse taha ja mölisema hakata. Õnneks ma olin nii väsinud,et ei läinud. Jah...vb ma lähen kergesti närvi, ma ei oska öelda, aga noh, eks ma siis tukun päeval;)
Võtsin palavikku alandamis tableti ka, kuna köha ja nohu mul ei ole ja misk imuu ei valuta. Imelik, kust see palavik küll tuli? Dunno
Peaks ka mõni päev minema oma uhke kaameraga pildistama seda ilusat ilma, kui ma vaid oskaks seda kasutada...

Lõpetuseks tahaks öelda seda, et tahaks väga minna snookerisse ja mängida pokkerit ja nautida rannas kuuma liiva + juua kõrvale Gini ja olla niisama.
Vot

No comments:

Post a Comment