Monday, March 15, 2010

Lõbusad seiklused Kakumäel vol. 1

Jõudsin siin eile mingi kuue paiku Anneliisiga Kakumäele. Tegime süüa, ma katsetasin natukene oma kaamerat. Passisime niisama tühja, kuigi aeg läks väga ruttu ja lõbusalt, midagi erilist me ei teinud. Selle asemel, et õppida, vaatasime me "Kariibi mere piraate". ca kell kümme käisime pesemas ja Anneliis vajus magama ära, mina lahendasin veel pool tundi sudokusid. Muidu oli uni hea, aga äratus oli kell 5!!! ÕÕhhh, ma ei ole harjunud, kahjuks uni kadus ka ära, est voodi oli väga külm, kuna kuskilt mingist praost puhus tuuleke( ma magasin akna all) + me ei olnud maja kütnud. Ei, hästi läheb. Okei, 45 mintsa vedelesin voodis, siis võtsin julguse kokku ja tulin voodist välja. Jube, jube! Sõime, Anneliis jõudis õnneks dušši all ruttu valma, jõudsime täpselt bussipeatusesse nii, et buss sõitis kohe ette. Täiesti õudne, buss nr 10 haises nii jubedalt, selline tunne nagu buss oleks vingugaasi täis... Esimesed pool tundi pärast bussireisi oli süda paha ja jope haises. + mind häiris see, et buss peatus peatustes nii, et viimase ukse ette jäi alati mingi suur lumemägi ja bussijuht tegi ikka selle ukse lahti... Kas see on mingi mõnitamine? Tuleb kohe meelde, kuidas Nurme peatuses üks tädike vajus lumehange sisse ja 2 minu kõrval seisvat nooreest ei aidanud teda, shame on you K. ja L. ! yeah(H). Vähemalt ma jõudsin täna õigeks ajaks kooli... Ma kõnnin kodust koolini 3 mintsa, aga ikkagi jään ma alati esimesse tundi hiljaks. Õudne, ma peaksin häbenema. Koolipäev läks hästi. See algas bio kontrolltööga, õpiku abil saan ikka hea hinge... Põhjamaade kultuuriloos oli ka rühmatöö ja siis pisike tunnikas, Olime tublid, high five(H) Natuke pärast poolt kahte olin kodus, kaheks tuli Anneliis mu juurde, olime poole viieni minu juurest ja siis liikusime tagasi. Tagasitulles oli meil valida, kas lähme 21A-ga või 21-ga...valisime 21A. Kui bussijuht poleks otsustanud Kullerkupus, et ta ei sõida vilkuva rohelisega üle, oleks me selle bussi peale jõudnud. Jäime oma 21A-st maha, läksime trolluga Zoosse ja sealt 21-e peale. Jõudsime süüa ja jalutasime tsipa Carlosega aias, ma tegin veits pilte. Kuna mul picasawebi ei ole, siis pilte üles panna ei saa. Nüüd istume niisama, õgime friikaid, kuulame musa ning varsti oleme kasulikud.

"Pagan, Sa oled suguline tibu!" Sellised on siis Sky Plusi Akoni ja David Guetta laulu tõlge ( Sexy Chick). Ei, hästi läheb. Õhtul arvatavasti veel poodi, ei tea, kuidas homme selle ärkamisega on.
Külmikus ootab hea šampanja, aga seda ei saa, niu-niu... Aga ma nüüd lippan kuhugi maja peale.

Tsaukaaa!!!!! Btw, Carlos läks hulluks ja meil on siin hullumaja.

No comments:

Post a Comment