Monday, March 22, 2010

Võiku on ilus

Lõpuks suudan minagi märgata, kui mõttetult üksluine meie maailm on. Ma olen muidugi varemgi tähele pannud seda, et paljudes lauludes on ühesugused laused/ väljendid, aga eile hakkas see mind häirima, kui ma uurisin, mis tuleb muusikakanalitelt. Nt, üks väljend, mis on no nii paljudes lauludes.. à la Fly next to me, või can't live without you. Teemast kõrvale põikudes, aga mind häirivad need lauljad, kes nö"kasutavad" kunagiste hittide muusikat. Võtame nt Madonna, kes kasutas ühes oma loos ABBA muusikat. Oh, ei mina mäleta, mis laul see oli, kus ta oma ujumiskostüümis suure maki kõrval tantsis ja väänles. Paljud esitajad kasutavad Queeni muusikat. Come on, ole ise tegija ja mõtle lahe hitt välja, mitte ära kasuta vanu häid asju. Aga tulles esialgse teema juurde tagasi.Nagu Kaarelgi on maininud, et temal on uudiste vaatamine ülevisanud, sest seal ei ole mdiagi uut, lihtsalt arvud ja sündmuspaigad muutuvad. Ja damn, tal on tuline õigus. Venemaal tegi mingi lennuk hädamaandumise metsa ja inimest kaheksast said kannatada vs Eestis tegi lennuk hädamaandumise Ülemiste järve sai kannatada ( ma nüüd täpset arvu ei mäleta) inimest. Erinevused on ainult kohas, ajas ja kannatada saanute arvus. Aga ei viitsi enam maha laita meie ühiskonda.

Nüüd asi, mis ma siia kirjutan, võib kõlada ja arvatavasti kõlabki väga imelikult. Ja ma tean veel ainult ühte inimest, kes on mõelnud sama mõtet. Ma olen päris mitu korda mõelnud, mitu inimest tuleks mu matustele, kui ma ära suren. Creepy mõtlemine küll, aga mul on sellised mõtted peast läbi käinud. Aga aitab halvast.

Täna on võrredes eilsega ilus ilm, kuigi õues on jahedam kui eile. Vaatasin eile üle pika aja telekast mängufilmi ("Võidusõit"). As always happy ending ja hea võidab paha. Jõuan tagasi esialgse teema juurde? Cliché, seda on igas filmis, ka kõige paremas filmis on alati klišee. Kurb, aga tõsi.

* Ärge passige kodus
* Meie hundi enne 7. juunit me ei näe
*Korraldame miskit vaheajal koos
* Lähen ja olen täna kasulik
Tsauka!

No comments:

Post a Comment