Sunday, March 28, 2010

Midagi eilsest

Eile käisin koos trenniga ühes ilusas linnakeses, mis asub kirre Eestis Venemaa lähistel. Jaa, kui te pakkusite Narva, siis õigesti tegite. Ei ole see linn üldsegi nii ilus. Väga imelik on tänavatel näha seda, et pmts 80% elanikest on vanurid. Õudne. Aga võistlustest siis natukene. Üle pika aja oli mul tahet teha oma parim võistlus. Heh, Sillu üles eelneval päeval" Paned kinni onju:D". Njaa... natukene liiga palju oli oodatud. Alustades sellega, et mul peaks olema juba piisavalt mõistust, et ENNE SAMAL PÄEVAL ENNE VÕISTLUSEID EI TASU KUMME LIIMIDA. Ma oletan, et see on teile nagu hiina keel. Lihtsamini öeldes, see on sama hea, kui ollakse terve elu käidud jooksmas tossudega ja üks päev pannakse jalga kingad. Targalt öeldes, kui liimida kumm samal päeval üle( või kummid), siis reketi alus annab teissuguse põrke + arvestades, et mul on suhteliselt kiire alus, siis on sellegaraske toime tulla, kui ei ole enne harjutanud. Ja kuigi ma pingutasin väga ja panin oma mõistuse tööle, ei saanud ma kuidagi selle pagana reketiga hakkama. Väga üllatav oli minu puhul see, et ma jäin väga rahulikuks ma ei kirnud ennast ega reketit. Kas ma hakkan tasapisi puberteedieast väljuma? Vb tõesti, see oleks tore:)
Tagasi jõudsime Narvast kell kümme, käisin enne veel poest läbi ja kõndisin jala koos ühe trennikaaslasega Magistralist koju. See ei ole üldse pikk maa. Bussis ma magasin terve aja. Ma tean, et ma magan alati väga imelikes asendites( bussis). Eile magasin nii, et alakeha oli kahel istmel ja jalad olid vastasistme peatoele pandud. Ning ühe trennikaaslase jaoks oli ilgelt tore, mu jalataldu kõdistada ( peaks mainima, et ei karda talla alt kõdi) Njaa, Kaspar, ei vedanud sul;)
Enne magamaminekut vaatasin Kanal2-st "Printsessi päevikud 2". Ning siis keerasin magama.
Hommikul, õigemini päeval, tõi isa mulle voodisse kell pool 1 noorema kutsu, ning too ajas mu üles. Thanks alot! Siis öeldi mulle, et kell ei ole pool üks vaid pool kaks juba, kella keerati ju! Mõttest käis läbi Mis krdi vahet seal on, kas kaks või pool üks, kas või pool kuus, miks ma magada ei või? Isa laseb vahel kella kolmeni välja, aga eiiii, Marika peab meil ikka ärkama siis, kui kõik on üleval, et ta jumala eest ei magaks, kui meie ei maga enam. Teate, mis.... Ah ei midagi, ma lihtsalt ei viitsi ega taha enam neid kiruda, MUL ON KOPP NEIST EES. Ja, kui nad rikvuad ka mu järgmise nv ( 3. aprill 2010- 4.aprill2010) ära, siis ma ei tea, mida ma teen. Ma lähen lolliks siis.
Aga meie poisid olid Põlvas eile tublid, tõid võidu koju ( Kaarel ja Rauno). Kui ma õigesti mäletan oli seis 2:1, aga ma võin ka eksida.

Nautige seda viimast vaheaja päeva, TSAU!

No comments:

Post a Comment