Wednesday, March 24, 2010

Oh seda lõbusat vaheaega

Jälle magamata. Aga vahet pole, harjunud juba.
Ostsin endale kummikomme pärast trenni, nüüd on süda paha, aga üle suht pika aja ostsin ma endale peost miskit söödava niisama näksimiseks. Suhteliselt pikalt olen ma kogu aeg küsinud endal, kas ma tahan seda või ma vajan seda, ning jään selle jurude, et tahan ja ei osta. Täna mõtlesin, et mille jaoks ma seda raha kogun? Ei tea, milleks seda siis hoida. Muidugi laristada ka ei ole mõtet, aga keelata ennast kogu aeg on ka tobe. Päris hea lause on see, et Ma ei ole piisavalt rikas, et osta nii odavaid asju. Aega võttis, aga asja sai, sain sellest lausest lõpuks aru. Ega ei ole jah mõtet osta mingid odavad teksad, mis lähevad kuuga katki ja tuleb uued osta. Parem osta mingid kallimad, mis peavad aastakese vastu.

Täna mul viskas ikka väga üle ühe inimese lapselik käitumine. Oeh, jah. Tundub nii, et see vaheaeg möödub üpriski rahulikult:) Võib-olla see ongi hea, aga hea reede peale loodan ma siiski(A)

Tsauka!

No comments:

Post a Comment