Saturday, March 20, 2010

Heh, sain täna ainult 8 tundi magatud.. ma ei tea, kas ma olen veel 100% "korraski", aga njah. Eilsest õhtus nii palju, et väga väga super oli. Joogid, vessu ja kõige tähtsam, meie super seltskond! Kuigi ma suutsin eile oma käed kolmest kohast katki teha, eriti ühes kohas on üpriski kena haav, on kõik hea. Ma ei tea, mis pläma ama seal teile ajasin, lihtsalt elasin vast ennast välja as usual, aga tore siiski, et kuulasite:) Mingi moment seisime mina, Silver L. , Kutsa, Sillu, Erko ja Kaarel ringis ja laulsime Kutsale laulu. Tundus nii, et Kutsa küll millestki aru ei saanud. Lõpu poole toimus meil mingi massaažiklubi. Hehe, Kilu sai ikka päris korralikult nahutada, sry, kui peksime vahepeal liiga kõvasti sind.
Tahaks siia niiiiii palju asju kirja panna, aga ma jääksi siis kirjutama. Üldiselt võiks lihtsalt hetke plussid ja miinused välja tuua.
+
* Meil hakkas sulama, jehuuu
* On vaheaeg
* Kõigest kaks kuud suveni ( pmts kaks kuud)
* Positiivselt mõtestatud

-
* Meil hakkab varsti üleujutama siin
* Väga kuum teema, aga. Loodame, et me ei jää oma joogiveest ilma
* Ma peaks rohkem lugema, mitte ainult kohustuslikku kirjandust

Aga jah, kindlasti näeme vaheajal ja jälle teeme kõik koos midagi:)

Nautige meie ilusat ilma ja olge tublid!
Tsaooo!

No comments:

Post a Comment