Friday, March 19, 2010

Mulle pakkus treener juba päris mitu kuud tagasi reisi Saksamaale... Koheselt ütlesin ma ära...no ei tahtnud ma sinna minna ja niisama raha raisata. Siis nädal aega tagasi mõtlesin, et siiski võiks ju minna... Tahaks nagu, samas ei taha ka, siiski vist tahaks. Aga, saades teada, mis kuupäeval see on, tuli siiski otsuseks, et jääb ära. Reis on siis 2.-6. aprill. Njaa... kahju, aga eks neid pakkumisi tuleb veel.
Täna toimus meie koolis etendus "Kaotajad". Näitlejateks olid siis meie kooli kümnendikud, täitsa tublid olid. Aga peaks nentima, et minu jaoks jäi see etendus veits pinnapealseks, aga hea töö siiski. Lahkudes aulast, avastasin ma, et ukse kõrval seisavad Länsu, Janet, Grissu ja Gregori... vist(A) Heh, oli alles see nüüd üllatus.
Õhtuks on plaanid tehtud ja loodetavasti tuleb ka homne päev mõnus ja tore:)

Aga meil hakkas vaheaeg, haha, ja teil ülikooliõpilastel ei ole vaheaega, kadestage meid;)

Tsauka!

No comments:

Post a Comment