Saturday, March 13, 2010

13. märts 2010

Nagu enamus eestlasi vaatasin ka mina eile eesti eurolugu. Peab mainima ,et ma olin üpriski pettunud... Enamus laulud olid mingi inisemine...Vaadakem Piret Järvist.... khm, lauluhäält nagu poleks ollagi, vabandust, kui ta oli kellegi lemmik, aga mulle tema laul ei meeldinud. Võib-olla Lenna ja Malcolmi laulud olid tõesti head, aga need on ka sellised, mida võiks kuulata raadiost niisama taustaks. Haha, mulle meeldisid Oti ja Märdi laulud ka rohkem, vähemalt need olid naljakad ja ajasid naerma. Heh, eriti head kommentaarid olid neil "targa mehe taskust" kohta, ei tea, miks see mulle naljakas tundus, aga oli. Võimalik, et asi oli selles, et ma olin lihtsalt väsinud. Minu arust, on Eurovision kujunenud pigem mingiks poliitiliseks võistluseks, kui muusikavõistluseks. Vähemalt minu arust kunagi ammu, siis, kui ma veel noor olin... Ei ,tegelt minu arust varem hinnati tõesti laule, nüüd aga, antakse punktid ainult naaberriikidele jne jne. Nõme. Pangu siis nimeks Politivision vms. Oh jah, mis seal siis ikka, vähemalt Rybakile meeldis Oti ja Märdi laul... Mis see nüüd oligi... Mingi ühiskonna värk oli, ei tule pealkiri meelde, sry(A)




Aga nii palju siis tänasest päevast, õues on ca +3 kraadi. Ilus ilm on, peaks kuhugi minema täna ja nautima seda märtsikuu sooja päikest.






Ärge teiegi kodus passige, nautige õues päikest. Signe võib panna endale pleedi peale ja rõdul päikest nautida(A) * Hopefully ta ei löö ming karguga pähe, kui ta mind järgmine kord näeb*


Tsäu-Pläu;)



No comments:

Post a Comment