Saturday, March 20, 2010

Kuri postitus

Ma olen väsinud kõigest sellest jamast. Ma tahaks puhata, aga ma ei saa puhata isegi oma kodus. Kogu aeg on mingi krdi siblimine, tormamine, tõmblemine. Miks kurat ei või inimesed rahulikud olla nädalavahetusi, eiii, paneme pesumasina tööle, mis undab nagu mingi lennuk ja siis käime hommikuti minu toas mingeid asju võtmas. Ja nii nädalast nädalasse. Ma ei taha enam. Ausalt öeldes, isegi siis, kui ma pidin Kakumeäl ärama kell 5 hommikul, oli mul nii vürd kui võrd puhanum tunne, kui kodus. Sest keegi ei elanud seljas. Täna ka, ma jõuan kell neli koju, ma olen väsinud ja tahaks magada mingi 12 tundi... mkm, milleks, pesumasin tõmbleb ja möirgab seal köögis. Ausalt, ma üürin endale ühika ja lähen sinna magama. Mind häirivad veel Anneliisi naabrite koerad. Mingid pisikesed junnid, keda lastakse välja iga nv hommikuti kell 8 õue ja siis nad hakkavad seal lõugama ja lõugavad kuni päevani välja. Kuna need pisikesed nuustikud lõugavad, siis hakkab ka Anneliisi koer( suur dogi) karjuma...ei usu, et krt terve maja rapub. Ausalt, ma grillin need pisikesed s*takotid suvel ära. Pistan varda p*rse ja grillin ning söön koos ketšupiga ära.
Mind ajas närvi veel Mafia ka... üks arvtuimäng... pagan, õõhhh....!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okei, ma olen nüüd ennast välja elanud.
Tore, ma lähen teen nüüd oma inglise keele teste edasi ja harin ennast.

No comments:

Post a Comment