Sunday, August 1, 2010

Das ist fantastisch!

Üle pika aja olen ma õnnelik ja rõõmus. See tunne on siiani alles, see silmapilk on siiani alles, see sekundimurdosa tollest hetkest, kui pilgud kohtusid. Tõesti super! Ma oleks eile vast isrgi kõige jobumale inimesele midagi head teinud/öelnud! Aga see selleks=)

Meil on 1. august, seega ainult üks kuu veel ja enamus meist hakkab jälle koolipinki nühkima ja vinguma, et tahaks suvee tagasii!!! Ma ei tea... tavaliselt on mul nukker, kui on juba august, see aasta ma olen isegi rahul, et aeg nii ruttu lendab. 12. klass...abituurium... naljakas mõelda. Aga, eks see õa läheb kiiresti, uskuge mind, mida vanemaks me saame, seda kiiremini aeg läheb;)

Mis siis veel head... väga lühikeseks jääb tänane postitus, aga mul ei ole lihtsalt midagi juurde kirjutada;)

Seega, nautige seda 1. augustit, sest see on selle aasta viimane!

No comments:

Post a Comment