Sunday, August 29, 2010

Natukene miskit ja kohe üldse mitte kui midagi

Pole paar päeva kirjutanud. Ega pole olnud vajadust ka. Ega ka praegugi ei ole, aga ma lhitsalt tahan kirjutada.

Mõtted:
1) Mul on hea meel, et me ei kuul uselle 30% alla:)
2) Ma väga tahan juba ülikooli minna
3) Tahaks minna tööle
4) Tahaks oma kodu
5) Tahan, et me kõik jääks kokku, aga see ei ole võimalik

Emotsioonid:
1) Neid viimasel ajal ei ole, kõik on väga neutraalne, mis on minu puhul hea?
2) Mul on väga hea meel teie üle^_^ ( kuigi te seda ei loe)
3) Would I be good w. and m. ? I hope so

Tegevus:
1) Tegevust viimasel ajal pole olnud... viimasel ajal? Ehk siis terve suvi? Ei... autokool on... muud miskit

Üks suur mõte!
MA TAHAN ENNAST POOLSURNUKS TÖÖTADA JA TUNDA, ET OLEN SAAVUTANUD MIDAGI HEAD OMA KÄTE JA MÕISTUSEGA =)

Nüüd kohe juba Buldogi sõpradega chillima=)

Tsauka!

1 comment: