Friday, August 20, 2010

Alustan ilma pealkirjata ja sissejuhatuseta, sest mul on suva.

Ühes räpiloos on sellised read nagu " Päevad läbi istun netis nagu mutid turu letis..." jne. No ausalt. Mul on netisõltuvus/raalisõltuvus nagu suurel enamusel. Tuli mõte msn ära kustada, samas, ehk seda on vaja kunagi. Aga, kui mul see on, siis ma alati login sisse. Mis mõttega? Ei olegi mõtet. Aga ära kstutada ma ka ei raatsi. Samamoodi on arvutimängudega. Pssitakse tundide, vabandust, mõned ka päevade kaupa arvutis, et mängida. Esiteks rikub silmi, teiseks virtuaalmaailm on vägagi paljudel mõistuse pekki keeranud.

Aina rohkem ja rohkem mind hakkab see asi huvitama ja ma tahaks seda arendada. Ja, ma arendangi.

Enamus inimeste klaviatuurid on s*tasemad kui nende peldikud. Seega mina puhastan enda oma täna ära.

Bye-bye!

2 comments: