Sunday, July 18, 2010

Vässukas

"Sa pead naerma elu üle, mitte nutma. Ma tean, et sul tuleb raske periood, aga selle peavad kõik läbima... ma armastan Sind!"

16. oli siis Janeti sünnipäev. Väga chill ja mõnus istumine oli. Kuigi eelnev öö oli täiesti magamata, suutsin ma üleval olla ning suutsin ka muudki, kuigi eelneva öö jutt oli tihti peale pingsalt silme ees. Paljud käisid eile õllekal, see aasta jätsin ma vahele, ning ei kahetse ka.


Pool suve on lännu, pool on veel ees. Ausalt öeldes mulle meeldib, et aeg nii ruttu läheb. Tahaks minna kuhugi tööle... Aga hetkel juba hilja + ma kardan, et siis ei jääks mul muudeks asjadeks ja sõpradeks aega. Nkn õppeaastal, eriti talvel me ei näe üksteist peaaegu üldse, seega suvel võiks võimalikult palju midagi koos teha.

Üldse ei jaksa lugeda ega õppida, kuigi ma tahan, aga energiat ei ole...

It's another day for you and me in Paradise...

No comments:

Post a Comment