Thursday, July 22, 2010

Lõpusirgel

Huuh... täna tuleb teooriasiseeksam( autokoolis). Olen pmts 110% kindel, et saan selle läbi minimaalsete või üldse ilma vigadeta. Siis jääb vaid sõiduõpetajaga rääkida ja asi ongi korras... siis ongi jäänud panna vaid aega ARKi kirja ja hakata tegutsema selle nimel, et teha ARKi eksam esimese korraga läbi. Kas see mul ka õnnestub? See oleneb täiesti minust endast.

Enesetunne
Üpriski paha on olnud viimastel päevadel, pea valutab õlad ja kael on kanged ja üldse kuidagi nõrk on olla... Kahtlane. Vaimselt on kõik tip-top. Tuju on hea, ainult see pisike värin autokooli eksamite pärast on sees.

Mõtted
1)Ema saatsi mulle emailile ülikoolide nimekirja... Tegin selle lahti, vaatasin seda ja panin kinni... Just täna rääkisin ka Rauntsiga sellel teemal, et mul pole õrna aimugi, mida edasi teha. Asjad, mis mind natukenegi huvitavad on mu tuleviku jaoks mõttetud... Eks mul on veel kuu aega mõelda, kuna septembriks tahan ma juba kindel asjades olla. Ei saa ju olla nii, et ma ei leiagi endale selles maailmas kohta? Või saab? Vaevalt...

2) Peab mainima, et palju kergem on juba olla. Ma ei tea, miks ma jahun sellest siin nii palju, ju vist sellepärast, et kogu see asi läks mulle siiski hinge.

3) Lugedes Janeti viimast postitust pidin ma päris paljudele ta küsimustele jaatavalt vastama. Nii kurb, kui see ka ei oleks.

4) Üks väga tore inimene rääksin, et ma olen eriline, ning mitte ainult tema jaoks. Kindlasti mitte ainult tema jaoks... aga, ma ei ole endas seda erilisust veel märganud, kas ma siis tõesti erinen teistest iseloomult nii võrd, et minusuguseid on vähe? See oleks muidugi fantast, kui ma oleks n.ö. one of a kind... ei, mul on hea meel, kui ma olen eriline oma lähedaste jaoks, aga ma tahaks ise ka ennast erilisena tunda, kas või enda jaoks. Tunnetada seda, mida teised mu vastu tunnevad.

5) Viimase 2 ja poole nädala jooksul olen ma hakanud väga hästi oma vanematega läbi saama... Sest ma olen ennast kuidagi lõdvaks lasknud, mul on hea ja naljakas nendega koos olla üle pika aja.. =)


Aga, wish me luck, et ma saaks oma asjad ruttu ja hästi tehtud:D

Tsaukaa!

No comments:

Post a Comment