Friday, July 9, 2010




A big warm tear was on her cheeck, until it fell on the tabel, but she didn't care. She was too busy staring at the picture...




Noniii... Viimased päevad on olnud üpriski tegusad. Kakumäe, rand, autokool + autokool..., lugemine ja natukene ka õppimist. Midagi erilist. Suhteliselt üksluine. Tahaks minna sõpradega kuhugi ja olla... lihtsalt olla, et ma ei peaks üldse millelegi mõtlema. Aga ei, alati on mingi takistus ees. Nagu tänagi, kui mind kutsuti randa, aga ma ei saanud minna. Seega, padavai koju, mõttega, et ma hakkan õppima ja lugema, aga oh ei... Istun juba kolmandat tundi arvuti taga ja raiskan aega. VÕTA ENNAST KÄTTE!!!! Peast käib kogu aeg läbi mõte, et ma olen liiga laisk... Vahel hakkab eneseusk kaduma, kuid kuskilt hüppab välja see teine mina, kes teeb halvale otsa peale.




Funny to think, that I have all the time in the world now. NO I had that all time in the world before too, but I din't use it alone, I sharedit ... I shared 90% of my free time... And I loved it. But now I have all the time for myself, it's really strange you know...




Ma arvan, et igaüks on kas või natukenegi kunagi analüüsinud enda või kellegi teise käitumist... Mõelnud, miks ta nii teeb, miks ta nii ei tee, mis tal ometi viga on? Onju? Seda minagi. Mind hämmastab inimesti psühholoogia ja mõtlemine, see on midagi erakordset. Vahel, kui me planeerime oma käitumist ette ja arvame, et kui kunagi see situatsioon on käes, siis me käitumie just nii, nagu me planeerisime. Kas see toimub? Vahel harva, tavaliselt inimene ei suuda ennast sundida, kui tunded on mõtlemisest tugevamad.




Why do I even bother, writing all this here. Maybe 'cause I want others to know, what I am thinking. Or maybe I'm writing it to myself, to read in the future, to remind all this.




The most stupid thing you can do is to lie to yourself. Sometimes I do it very often. Like now. Past three or four days I have been lieing to myself... And how do I feel? Upset and I feel kind of helpless...




Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now....
Järgmine nädal on Janetil sünnipäev ja järgmine päev Õllesummer:) Loodan ,et tulen rahadega välja. 23. juulil tuleb mul koolisisene koolieksam( autokoolist räägin)... Loodame, et ARK-iga läheb hästi ja augustis saan olla teile kaineks autojuhiks;)
Head rannailma teile, olge rõõmupallid ja tublid;)
Bye-bye!









1 comment:

  1. Päris huvitav blogi oli, aga sellest ma ei saanud aru, et mille pärast või mida sa endale valetad ja see hakkas väga huvitama.

    ReplyDelete