Wednesday, December 23, 2009

Vaheaeg

Täna oli siis viimane päev koolis. Kella üheksaks kooli, klassijuhatajatund ja siis kirikusse. Mina kooli ei läinud, sest kirikuproov algas kell kümme. Jõudsin siis täpselt kümneks kohale, inimesi oli üllatavalt vähe. Tegime oma proovid ja asjad ära, ning siis ootasime, kuni kell saab üksteist. Päris palju inimesi tuli, mis oli väga rõõmustav=) Enne oma esinemist otsisin pilguga Länsut, ning lõpuks leidsingi, jeei:P
Pärast kirikut läksime koos Länsu ja Liisaga siis trolli peale. Sõitsime Sääseni ning läksime edasi Prismasse koos Länsuga, ostsime seal mandariine ja Länsu muretses ka ühe kingituse;) Lõpuks jõudsime tema juurde, kus ma oma kingi talle üle andsin. Mul on hea meel, et sulle meeldis mu kingitus=) (A). Seal siis Länsu lõpetas salati ära. Väga maitsev oli(Y)
Natukene pärast kahte hakkasime Leholasse liikuma. Pärast poolt kolme saime Kaarliga tema maja ees kokku, ootasime Anneliisi ära, kes andis mulle kingi üle, ja läksime Kristiinesse. Seal me läksime lahku, mina ja Anneliis ühele poole, Kaarel ja Länsu teisele poole( kuidas oleks muidu saanud Kaarel mulle kingituse osta;)) Senikaua ostsin ma oma sõbrannale, kes peab oma sünnipäeva see laupäev, kingituse ning läksime siis Anneliisile saapaid ostma, ning leidsimegi. Kolmveerand neli saime uuesti peaukse ees kokku ja hakkasime koju liikuma. Länsu läks Siilis maha, Kaarel Lepistikus, meie sõitsime edasi Liivakusse.
Koju jõudes andsin Anneliisile tema kingi üle. Oline natukene niisama, ning siis läks ta koju.
Kaarlil, Rauntsil ja vist ka Lauril on täna aastalõputurniir. Loodan, et teil läheb hästi. Kivi kotti, brake a leg jne:D

Siiski siiski, soovin kõigile kauneid jõule!!! =)

No comments:

Post a Comment