Friday, December 25, 2009

Ja-jah, häid jõule tõesti...

Selle aasta jõulud siis...nagu ikka, läksime vanaema-vanaisa juurde(isapoolsed). Sinna tuli ka minu emapoolne vanaema. Istusime, sõime rääkisime juttu. Muidugi oli tunda õhus pinget pärast seda jutuajamist, mis mul kodus oli olnud. Aga, üllatus-üllatus, see jutt hakkas isegi mõjuma. Pärast söömist jagasime kinke laiali. Kui kingid said jagatud, jõime teed, noh, tegelikult, kes teed, kes veini. :P Selle õhtuga olin ma ära joonud( üle väga pika aja) , pokaali šampust, pokaali ühte veini ja pokaali teist veini. Ega need veinid väga ei maitsenud, aga mulle öeldi, et ma võiksin proovida. Noh, proovisin, ja nüüd olen veel rohkem kindel, et ma ei ole veinisõber:P
Kõik teavad, et elu on lühike ja seda tukeb nautida jne jne. Ning asi, mis rikub paljude elu, on rutiin. Heh, jah. Olemine rutiinis tekitab stressi ja võtab kogu elu isu ära, ning ka sellest välja tulemine on esialgu raske ja stressitekitav. aga me oleme tublid, me saame hakkama. Me ei tule sellest kaotajatena välja, me oleme võitjad(A) Need, keda se teema ei puuduta, ei saa aru, mis tuunet tekitab rutiin, ning, kui raske see tegelikult on. Ja K. , ma tahan, et sa usuksid meisse ja ei kaotaks lootust ega kannatust(A)
Ei, ma ei tahaks kõlada, nagu kõik oleks halvasti, ei ole. Tunneli lõpus on valgus, mis paistab silma, ning varsti näeb ka väljapääsu sellest tunnelist ja saab uuesti olla õnnelik, nagu enne, nagu suvel, nagu enne suve.
Aga ei, ma ei taha lõpetada siin kurval noodil. tegelikult varsti tuleb aastavahetus, mille ma veedan koos oma sõpradega ja kullakalli Kaarliga:) Nii et, olge kõik rõõmsad ning üritage leida ja teha uusi asju, mida teha, koos lähedastega! =)

No comments:

Post a Comment