Wednesday, February 22, 2012

Päev 2

Päev 2 – Sinu nime tähendus.

Nii palju kui palju olen mina uurinud selle kohta, siis peaks olema Taani- v Ungari-pärane nimi. Tuletatud siis nimest Mary, mis tähendab ladina keeles "Meretäht".



Eile istusin ja kuulasin Queeni üksi kodus... Ma sündisin ikka nii valel ajal, oleks tahtnud olla see 70-ndate laps, rebel, kanda lõhkiseid pükse ja käia rock-konserditel. Kurb, et ma ei saa kogeda ühtegi Queeni konserdit...
Emaga istusime kell pool 12 õhtul ja kuulasime Queeni kassette, ema leidsis mulle isegi venekeelse raamatu Freddie Mercuryst. Tõeliselt legendaarne mees, vaadates, tema viimast videot, mille ta pühandes oma fännidele natukene enne surma... pani mõtlema... võib öelda, et isegi motiveeris ja pani ennast kõrvalt vaatama... Ma teadsin vist, kes F. M. ja Queen on juba siis, kui ma hakkasin üldiselt mõistma asju ( aru saama sõnadest jne) ; My father was huge fan. Posterid seintel, hunnik kassette ja VHS-e. kõik on läbikuulatud...
I like...

No comments:

Post a Comment