Tuesday, February 21, 2012

1. päev



Leidsin kellegi blogist üles sellise huvitav/ igava, otsustage ise, asja. Vaatab, mis selle ühe kuuga tehtud saab :P

1. päev: Hiljutine pilt ning 15 huvitavat fakti Sinust.

1) Sündides olid mu silmad ( mitte ainult vikerkest)sinised.
2) Ma pole kunagi minestanud.
3) Mu mobiiltelefoninumber pole kunagi vahetunud.
4) Mul on 2 koera.
5) Ma kardan pimedus ja ujumist tumedas vees.
6) Mul on olnud klambrid ja breketid.
7) Olen reisinud lennukiga üks kord.
8) Mina ja mu parim sõbranna teame teineteist üle kümne aasta.
9) Oskan eesti, vene ja inglise keelt.
10) Ma ei usu kokkusatumustesse.
11) Esimene kord pruukisin alkoholi 9-aastaselt.
12) Olen käinud, Lätis, Leedus, Poolas, Soomes, Ungaris, Venemaal ja Rootsis.
13) Ma ei naudi pikalt üksiolemist.
14) Bänd, mida kuulan suurima rõõmuga on Queen.
15) Pole viimase kolme aastaga pikemaks kasvanud.

1 comment:

  1. Üüü, mida ma kõike teada nüüd sain. :D Ootan järge!:)

    ReplyDelete