Sunday, April 11, 2010

Jess, tuligi see köha/nohu ära

Olin reede vastu laupäeva Anneliisi juures. Õhtul pidime minema randa jalutama/pildistama + veel poodi. Ha-ha, kõik see jäi ära. Vaatasime hoopis Tomb Raiderit. Mingi hetk kobisime üles ja mina ootasin kannatlikult, kuni kell saab 00:00, et saaks Kaarelile "Palju õnne sünnipäevaks" soovida. Pärast seda keerasin magama ära. Üpriski raske oli magama jääda, arvestades, et toas oli ca 28kraadi. Laupäeval käisime siis poes, täna jälle. Natukene enne nelja andsin Kaarelile kingituse üle:) Mul on väga hea meel, et sulle meeldis. Jalutasime kutsudega ja siis liikusime Kännu poole, et võtta šampus ja tatsata Siili. Seal meikisime šampust ja olime niisama ilusad ja mõnusad. Seitsme paiku liikusime Vanakale, et tähistada Kaareli ( Huh, mulle üldse ei meeldi nii su nime käänata, aga reegleid peab järgima) 20. sünnipäeva. Tegime vessut, jõime šampust ja Punamütsikes Sprite'ga. Seltskonnas olid siis Kaarel, Sillu, Kilu, Piia, Janet, Signe Jux, Lauri ja mina. Mingi htk tuli mul minna Buldogi, et mitte avariid teha. Vanakal olime ca 2 tundi. Nii mõnus oli seal olla, selline suvetunne tuli peale. Üheksa paiku liikusime Kilu juurde, istusime seal ca poole kaheteistkümneni, siis hakkasid nõmmekad bussi peale liikuma, Kaarel trolli, Lauri, Jux ja mina jala koju. Koju jõudes tegin endale teed ja 2 võikut. Kurk andis tunda ja nina ka. Tubli, Marika, ole veel paljalt õues, Nõmmeveskist sulle ei piisanud vist;) Aga jah, üritasin lugeda "Tõde ja õigust", üpriski hea raamat on, mulle meeldib, aga uni oli tugevam. Panin raamatu käest ära ja läksin voodisse... Jäin magama poolteist tundi hiljem. Öösel ärkasin 2 korda üles, kohutavalt palav oli, kuigi aken oli lahti ja kurk valutas. Hommikul kell kaheksa ema sahmerdas ringi, jälle ärkasin üles... Ja rohkem mul und ei tulnud, pmts vedelesin poole kaheteistkümneni voodis tukkudes vahelduva eduga. Just siis, kui ma tahad välja magada, mul ei ole und.

Tegelikult ma üldse ei viitsinud seda juttu siia kirjutada, sest see on üpriski mõttetu, aga ma lihtsat ei viitsi hetkel veel koristama hakata. Laiskus laiskus lase mind lahti. Eks ma kohe ajan end püsti ja hakkan orjama...

Mulle tõesti tundub, et see blogipidamine ei ole minu jaoks õige asi.
Tsau!

1 comment:

  1. Miks siis mitte õige asi? Ma olen küll püüdnud jooksvalt lugeda ;)

    ReplyDelete