Friday, April 2, 2010

Ja-jah, hea uni oli

Eile väike istumine Kilu juures. Mina, Länsu, Erko, Sillu, Kilu ja Leinberg. Kaks viimast õigemini kolm viimast tegid matat, millest ma mitte tuhkagi aru ei saanud. See selleks, aga... piip ja Nipernaadi kahepeale Erkokesekesega... piip ei olnud kohe üldse hea idee... Koju kõndides tundsid, kuidas no kurat nii s*tt on olla... Aga kuhugi põõsasse ma ei põiganud, mõtlesin, et ei ole vaja. Oleks siis võinud, aga seda teemat siin ei aruta, kes tahab oma söögiisu ära ajada pooleks päevaks, tuleb ja küsi;) Aga pohmakat mul ei ole, God bless!

Täna on siis see suur-suur päev, kus meie väiksed poisiklutid peavad oma teist suurt juubelit:) Nii imelik on mõelda, et juba 20... Kunagi oli minu jaoks 12-aastane olla lahe ja 16-aastased tundusid nii suured ja täiskasvanud juba olevat. Hetkel ma küll mõtlen, et noh 17.... mis siis, nii noor alles ja elukogenematu. Ega noh, vahel vahel vaatan ka meie kahte sünnipäevapidajat ja ei tahaks vahel üldse mõelda, et käitumise järgi 20 on:D Aga see ongi lahe, et inimesed lollitavad vahel ja suudavad vahel veel lapsikult käituda ( loomulikult kõigel peavad olema oma piirid) Aga jah, loodame, et tuleb siis maru pidu.

Kas te olete kunagi mõelnud, paljusid te armastate, kui välja arvata oma pere ja sugulased? Ma võin ausalt öelda, et peale pere armastan mina veel 6 inimest. Ma olen neile kõigile seda ka öelnud. Kas te suudate teha vahet hoolimisel ja armastamisel? Kindlasti paljud on näinud seda displayd ´, kus on kirjas "Armastad või ainult hoolid?". Kunagi ma ei saanud aru, mis vahet seal on, aga eks seal on ikka üpriski suur vahe. Huvitav, et ma ei ole varem siin sellel teemal rääkinud, arvestades seda, et see üks mu lemmikteemadest;)

Ma suutsin järeldusele jõuda, et mulle meeldib ikka nii väga lauatennis:) See on nii mõnus mäng, kahju ,et ma alles nüüd hakkasin seda mängu hindama ja nautima...Oleks võinud seda juba 8 aastat tagasi teha. Öeldes välja egoistlikult... Ma oleks väga tasemel mängija olnud, kui ma oleks kohe kõike hingega teinud. Lihtsalt ei olnud viitsimist. Viimasel ajal tuletan ma endale kogu aeg meelde seda 2008 aasta detsembri Soome võistluseid. No nii hästi läks seal, kahju, et ma igal võistlusel nii ei pinguta. Aga see selleks, parem hilja kui mitte kunagi, või mis.

Signe, saa terveks, ma loodan, Sind täna näha... Ja kui sa ei saa, siis ravi ennast:) Kõiki teisi loodan ma 100% täna näha.

Tsauu!

No comments:

Post a Comment