Monday, September 27, 2010

Väsinud

Tänane päev ol inii väsitav ja nukker. Koolis oli igav ja üksik olla, tuju ei olnud jsut eriti hea, autokool läks väga metsa täna ja oi-oi, mul on ülehomme eksam. ENAM, KRT KÜLL, EI SAA VIGU TEHA! Jube. Loodame, et täna ma lihtsalt astusin vale jalaga voodist välja ja homme on kõik korras ja tuju on jälle okei. Viimati olin ma nii läbi omadega juuli kuus, pea valutas ja silmad olid kergelt punakad + endast välja minemine oli väga kerge.

Crapy day...

Homne tuleb parem, kui oli tänane=)

2 comments:

  1. Hmmm, küll läheb!:) Muide, see optimist näeb sõõrikut, pessimist näeb auku on kergelt vasakule lause. :D Auk on ju vahel iseenesest positiivne. :D

    ReplyDelete
  2. hahaa:D ma ise olen mõelnud juba ammu ära muuta, aga kuidagi ei viitsi lihtsalt. Peaks selle asja ette võtma:D

    ReplyDelete